Malaysia Variety

Berita Sana-Sini Malaysia Dan Dunia

Yasmin Hani Dihentam Kerana Tayang Perut Bunting

Sedar akan bahaya berkongsi gambar di laman Insta membuatkan Yasmin Hani lebih berhati-hati untuk berkongsi gambar namun pastinya akan ada gambar yang terlepas pandang dan ia dimuat naik oleh orang lain pula.

Gambar Maternity Shoot yang dilakukan Yasmin Hani telah mendapat kritikan di forum terhebat tersohor gempak debabom forum Cari kerana dikatakan trend maternity shoot semakin menjadi ikut-ikutan oleh mereka yang beragama Islam.

Antara kritikan yang diberikan oleh forumer termasuklah “geli lah pulak tgk perut hani nie…“, “tak reti nak malu… mcm bogel je..“, “dunia akhir zaman…kalo boleh celah bedah pun nak kasi tunjuk….“, “aik laki xtegur ker… dah nak jadi ibu wat pangai mcm nie… jijik betul!“


4 Komentar untuk "Yasmin Hani Dihentam Kerana Tayang Perut Bunting"

walaupun awak tu seorang figura awam, ingatlah awak tu seorang Islam. Apa hukumnya menayangkan perut buncit tu yg pasti d tonton oleh bukan muhrim. Jgnlah over sgt..

x semua perkara kita boleh kongsi dengan semua org.. wahai pn. yasmin hani.. telajak perahu boleh la kiter undur.. tp bila awk dah upload cengini.. harap maklum la.. kesian saya dekat awak.. :-(

tumbuk perut kang baru tau.....punca ni ...punca..

 
Copyright © 2014 - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info